Doświadczenie

Radca prawny Natalia Zielmachowicz jest wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku pod nr Gd. E – 303.

Posiada szerokie doświadczenie w obsłudze prawnej osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych.

Wykonywanie pracy prawnika rozpoczęła w renomowanej firmie produkcyjnej, gdzie zajmowała się m.in. sporządzaniem i opiniowaniem umów, prowadzeniem postępowań sądowych, prawem pracy i ubezpieczeniem społecznych, prawami konsumenta, prawem transportowym i przewozowym, a także współpracą z organami egzekucyjnymi.

Doświadczenie zdobywała także pracując w prokuraturze okręgowej oraz trójmiejskich sądach. Pracę w sądzie rozpoczęła od wydziału gospodarczego by po niespełna dwóch latach realizować się jako asystent sędziego w wydziale rodzinnym i nieletnich. Wówczas była także uczestnikiem szkoleń, w tym organizowanych przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury, a także ukończyła podyplomowe studia – Akademia Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Kolejnym etapem rozwoju zawodowego r.pr. Natalii Zielmachowicz była współpraca z renomowanymi kancelariami radców prawnych położonymi na terenie Trójmiasta, gdzie zajmowała się m.in. szeroko rozumianym prawem cywilnym, prawem rodzinnym i opiekuńczym, prawem ubezpieczeń społecznych oraz prawem pracy, prawem spadkowym, prawem nieruchomości, prawem administracyjnym, odszkodowaniami, podatkami, postępowaniem egzekucyjnym oraz kompleksową obsługą prawną Klienta biznesowego.

Jednocześnie występowała przed sądami, organami administracji, w tym zagranicznymi organami administracji podatkowej, a także brała udział w negocjacjach.

Mając świadomość, iż prawo nieustanie ewoluuje r.pr. Natalia Zielmachowicz stale aktualizuje i uzupełnia posiadaną już wiedzę  m.in. poprzez uczestnictwo w szkoleniach.

Obecnie świadczy usługi prawne jako radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Natalii Zielmachowicz. Przy wykonywaniu powierzonych zadań kładzie nacisk na jakość, skuteczność i zaufanie.

Nasz zespół

Aplikant radcowska Agnieszka Budziło-Grześkowiak

Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Wydziału Prawa i Administracji. Aktualnie odbywa aplikację radcowską przy OIRP w Gdańsku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w wiodących trójmiejskich kancelariach radcowskich i adwokackich, gdzie zajmowała się bieżącą obsługą i prowadzeniem sporów sądowych na rzecz osób fizycznych i podmiotów gospodarczych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym prawem i postępowaniem cywilnym oraz administracyjnym. Jej doświadczenie zawodowe obejmuję także praktykę prawa pracy i prawa podatkowego. W sferze jej zainteresowań leży również prawo rodzinne.

Aplikant radcowska Alicja Stępień

W Kancelarii zajmuje się zagadnieniami z prawa cywilnego oraz prawa gospodarczego i podatkowego. W kręgu jej zainteresowań znajdują się także sprawy z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Od 2014 r. wpisana na listę aplikantów radcowskich przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w kancelarii radcy prawnego, gdzie zajmowała się m.in. postępowaniami sądowymi oraz obsługą podmiotów gospodarczych.