kancelaria

Porady on-line

Jak to działa

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom Kancelaria udziela porad prawnych także za pośrednictwem poczty elektronicznej (porada on-line). Decydując się na taką formę współpracy nie ma konieczności osobistego stawiennictwa w siedzibie Kancelarii celem uzyskania pomocy prawnej. Sam model współpracy jest klarowny i nieskomplikowany. Krok po kroku wyjaśniamy Państwu jak uzyskać poradę on-line.

skorzystaj z oferty

Jeżeli po otrzymaniu porady on-line zajdzie potrzeba dodatkowego wyjaśnienia kwestii, które okażą się dla Państwa niejasne lub niezrozumiałe istnieje możliwość podjęcia z nami dalszego kontaktu.

W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości mogą Państwo nawiązać z nami także kontakt telefoniczny bądź osobisty w siedzibie Kancelarii lub w wyjątkowych przypadkach w innym dogodnym dla Państwa miejscu.

  • 01

    Należy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony bądź napisać do Kancelarii na adres kancelaria@radcaprawny-trojmiasto.pl wiadomość z opisem stanu faktycznego sprawy oraz nurtującymi problemami i pytaniami. Do wiadomości należy załączyć skan lub wyraźne zdjęcia dokumentów dotyczących sprawy.

  • 02

    W najszybszym możliwym terminie otrzymają Państwo informację zwrotną zawierającą wysokość honorarium Kancelarii oraz przewidywany termin realizacji zlecenia (co do zasady nie dłuższy niż 7 dni od dnia zaksięgowania wpłaty honorarium na rachunku bankowym Kancelarii).

  • 03

    Jeżeli zaproponowane warunki będą dla Państwa dogodne koniecznym będzie odesłanie otrzymanego formularza kontaktowego oraz opłacenie honorarium. Przesłanie potwierdzenia przelewu z pewnością przyspieszy rozpoznanie sprawy.

  • 04

    W kolejnym kroku Kancelaria przystąpi do analizy prawnej Państwa sprawy i w razie koniczności poprosi o udzielenie odpowiedzi na dodatkowe pytania dotyczące przedstawionego stanu faktycznego.

  • 05

    Następnie w umówionym terminie otrzymają Państwo
    informacje prawną.