Doświadczenie

Radca prawny Natalia Zielmachowicz jest wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku pod nr Gd/E/303.

Posiada szerokie doświadczenie w obsłudze prawnej osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych.

Wykonywanie pracy prawnika rozpoczęła w renomowanej firmie produkcyjnej, gdzie zajmowała się m.in. sporządzaniem i opiniowaniem umów, prowadzeniem postępowań sądowych, prawem pracy i ubezpieczeniem społecznych, prawami konsumenta, prawem transportowym i przewozowym, a także współpracą z organami egzekucyjnymi.

Doświadczenie zdobywała także pracując w prokuraturze okręgowej oraz trójmiejskich sądach. Pracę w sądzie rozpoczęła od wydziału gospodarczego by po niespełna dwóch latach realizować się jako asystent sędziego w wydziale rodzinnym i nieletnich. Wówczas była także uczestnikiem szkoleń, w tym organizowanych przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury, a także ukończyła podyplomowe studia – Akademia Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Kolejnym etapem rozwoju zawodowego r.pr. Natalii Zielmachowicz była współpraca z renomowanymi kancelariami radców prawnych położonymi na terenie Trójmiasta, gdzie zajmowała się m.in. szeroko rozumianym prawem cywilnym, prawem rodzinnym i opiekuńczym, prawem ubezpieczeń społecznych oraz prawem pracy, prawem spadkowym, prawem nieruchomości, prawem administracyjnym, odszkodowaniami, podatkami, postępowaniem egzekucyjnym oraz kompleksową obsługą prawną Klienta biznesowego.

Jednocześnie występowała przed sądami, organami administracji, w tym zagranicznymi organami administracji podatkowej, a także brała udział w negocjacjach.

Mając świadomość, iż prawo nieustanie ewoluuje r.pr. Natalia Zielmachowicz stale aktualizuje i uzupełnia posiadaną już wiedzę  m.in. poprzez uczestnictwo w szkoleniach.

Obecnie świadczy usługi prawne jako radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Natalii Zielmachowicz. Przy wykonywaniu powierzonych zadań kładzie nacisk na jakość, skuteczność i zaufanie.

Nasz zespół

Aplikant radcowski Anna Lawendowska

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Aktualnie – aplikant radcowski przy OIRP w Gdańsku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych trójmiejskich kancelariach radcowskich i adwokackich gdzie zajmowała się głównie obsługą podmiotów gospodarczych, a także na stanowisku specjalisty do spraw prawnych w ogólnopolskiej firmie windykacyjnej. Uczestniczka szkoleń aktualizujących występujące w prawie zmiany oraz słuchacz podyplomowych studiów prowadzonych przez Uniwersytet Gdański o specjalizacji Prawo spółek. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym prawem i postępowaniem cywilnym oraz prawem spółek handlowych. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje także praktykę prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa spadkowego. W kancelarii rozwija specjalizację w zakresie prawa rodzinnego.

Aplikant radcowski Bartłomiej Cieciora

Bartłomiej Cieciora jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji. W 2017 roku ukończył również studia podyplomowe z zakresu prawa handlowego „Akademia Spółek” prowadzone przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w sądach powszechnych oraz w renomowanych trójmiejskich kancelariach radcowskich i adwokackich, gdzie zajmował się bieżącą obsługą prawną podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa handlowego, prawa pracy. W jego sferze zainteresowań leży również prawo rodzinne. Ponadto zajmuje się prawem procesowym i reprezentacją w charakterze pełnomocnika w toku postępowań sądowych.